Kontakt vårt kundesenter

Mørenett sine medarbeidarar står klare til å hjelpe deg med små og store problem.

Du kan også logge deg på Di Side, der kan du blandt anna sjå forbruket ditt, avtalane dine og sende beskjed til oss.

Ring oss gjerne dersom du lurer på noko, har du anledning så send oss ei melding frå Di Side eller ein e-post til kundesenter@morenett.no.

 

Kanskje finn du svar på spørsmålet ditt på vår spørsmål og svar side?

 

Når uhellet er ute eller ved kritiske feil

Dersom du opplever farlege forhold eller feil i nettet kan du ta kontakt via telefon eller skjemaet “Meld feil”. Trykk på knappen for meir informasjon

 

Mørenett - kundesenter

 

Våre kontor

 

Hovedkontor Dragsund

Industrivegen 6, 6080 Gurskøy

 

Avd Ålesund

Høgvollvegen 15, 6018 Ålesund

 

Avd Stryn

Tinggata 3, 6783 Stryn

Opningstider
Mandag - Fredag: 09:00 - 15:00

Vår driftssentral er open heile døgnet og kan svare på spørsmål ved feil og planlagde utkoplingar.

Telefon
700 50 100

 

Fakturaadresse

EHF-faktura:

Linja AS, Org.nr. 912631532 og GLN 7080003622099
e-post: fakturamottak@morenett.no

Fusjonsbrev til Linja AS og Mørenett AS sine leverandørar - faktureringsinformasjon (pdf)

 

Papirfaktura:

Linja AS, Langemyra 6, 6160 Hovdebygda

Forrige
Forrige

Betalingsutsettelse

Neste
Neste

Elsikkerhet