Kunde
Kunder er huseigere eller virksomheiter som er tilknytta nettet vårt.
Våre kunder som bur i Ålesund, Fjord, Ulstein, Hareid, Herøy, Sande, Vanylven, Ørsta, Volda, Stad (deler) eller Stryn.
Her har vi samla informasjon som vi trur er interessant for deg som kunde
Nettleiga dekker kostnader til utbygging, drift og vedlikehald av kraftnettet, alt som skal til for å sikre at straumen til ei kvar tid kjem trygt fram til deg.
Følg med på eget forbruk og få hjelp til smartere strømbruk ved å åpne HAN-porten på din AMS måler
Mørenett har områdekonsesjon for det området der du skal bygge prosjektet ditt. Det betyr at vi har tilknytings- og leveringsplikt. Når du planlegg ny tilknyting, må vi først undersøke om denne er driftsmessig forsvarleg
Ta kontakt med oss i god tid om du planlegger å bygge nytt, grave i bakken, felle tre eller arbeide nær høyspent eller treng forsterkning av ditt elektriske anlegg.
Dersom du oppdager jordfeil i det elektriske anlegget ditt bør du snarest kontakte en godkjent elektriker.
Mørenett sine medarbeidere står klare til å hjelpe deg med små og store problemer.
Ladeustyr til elbiler representerer en belastning for ditt elektriske anlegg. For at ladingen skal foregå på en tryg og sikker måte, er det viktig å ta noen forholdsregler
Mørenett har plikt til å levere strøm til de av våre nettkunder som midlertidig står uten avtale med en ordinær kraftleverandør
Som nettkunde har du rettar og plikter regulert av RME (Reguleringsmyndigheten for energi) og avtalen du inngår med oss
Her finn du Informasjon om fakturering, gjennomfakturering, betalingsutsettelse, inkasso og stenging.
Mørenett ryddar skog langs høgspent- og lågspentnettet. Linjerydding må utførast med jamne mellomrom for å hindre straumbrot, og sikre tryggleiken for deg som bur i nærområdet.